
- 30 Μαρτίου 2021
Λάθη eshop μέρος 1o
Να είστε δημιουργικοί όταν κάνετε περιγραφές προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου
Οι περιγραφές που σχετίζονται με τα προϊόντα σας πρέπει να είναι όχι μόνο λεπτομερείς, αλλά και συνεπείς και περιεκτικές. Στις προηγούμενες εμπειρίες μας με έργα ηλεκτρονικού εμπορίου, η περιγραφή του προϊόντος είναι σημαντική για περισσότερους από έναν λόγους. Στο τέλος της ημέρας, θέλετε ο ιστότοπός σας να έχει όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο και θέλετε το περιεχόμενο να κατανοητό (καθώς και να είναι υψηλής ποιότητας γενικά). Τα περισσότερα καταστήματα που πωλούν για παράδειγμα ρούχα δεν έχουν καμία περιγραφή προϊόντος ή έχουν κακούς τίτλους. Όταν συμβαίνει αυτό, οι πελάτες δεν γνωρίζουν ακριβώς τι προσπαθούν να αγοράσουν.
Χωρίς περιγραφές, δεν θα πουλάτε τόσα προϊόντα – καθώς οι άνθρωποι δεν θα ενδιαφέρονται αρκετά. Σαν να μην ήταν αρκετά άσχημο, η έλλειψη περιγραφής προϊόντος θα μπορούσε να οδηγήσει σε πληθώρα προβλημάτων SEO. Μην χάνετε την ευκαιρία ώστε το eshop σας; να φτάσει μέχρι την 1η σελίδα, βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε ιδιαίτερες περιγραφές προϊόντων για κάθε μεμονωμένη καταχώριση στη σελίδα του έργου σας. Επιπλέον:
- Γράψτε περιγραφές υψηλής ποιότητας που όχι μόνο εξηγούν το προϊόν, αλλά το κάνουν σαφές και ξεχωριστό
- Μην αντιγράψετε καμία από τις περιγραφές των προϊόντων σας από έναν άλλο ιστότοπο, καθώς το διπλότυπο περιεχόμενο είναι ένα από τα μεγαλύτερα μείον στο SEO. Θέλετε πάντα το περιεχόμενό σας να είναι μοναδικό και ολοκαίνουργιο
- Δοκιμάστε τις περιγραφές σας και μάθετε ποιες θα λειτουργούν καλύτερα. Αυτό σημαίνει έλεγχο σε πράγματα όπως η καταμέτρηση λέξεων, καθώς το υπερβολικό περιεχόμενο στην περιγραφή θα μπορούσε να έχει αρνητική επίδραση στα προϊόντα σας.