

Απόκρυψη στοιχείων επικοινωνίας
Οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν ότι επισκέπτονται μια πραγματική εταιρεία όταν παραδίδουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας. Θέλουν να γνωρίζουν ότι εάν έχουν πρόβλημα θα μπορούν να μιλήσουν με ένα πραγματικό άτομο και να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται. Εάν ο ιστότοπός σας δεν παρέχει στοιχεία επικοινωνίας, ή τα κρύβει, ώστε ο καταναλωτής να μην μπορεί να τα βρει εύκολα, είναι λιγότερο πιθανό να εμπιστευτεί τον ιστότοπό σας και, ως εκ τούτου, είναι λιγότερο πιθανό να ψωνίσει από εσάς.
Τι να κάνετε για αυτό;
Εισάγετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε ένα εύχρηστο μέρος σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας. Τα πιο προφανή μέρη για να βάλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας βρίσκονται είτε στην κεφαλίδα σας, στο επάνω μέρος της πλευρικής γραμμής σας είτε στο υποσέλιδο. Παρέχετε πολλαπλά μέσα επικοινωνίας, εάν είναι δυνατόν. Η φόρμα επικοινωνίας, η διεύθυνση email, ο αριθμός τηλεφώνου, κοινωνικά μέσα όπως facebook, instrgram κλπ. και η ταχυδρομική διεύθυνση προσθέτουν στο επίπεδο της εμπιστοσύνης των πελατών. Θυμηθείτε, επίσης, ότι όσο πιο ακριβό ή τεχνικό είναι το προϊόν που πουλάτε, τόσο πιθανότερο είναι ο καταναλωτής να θέλει περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας.