
- 17 Μαΐου 2021
Λάθη eshop μέρος 3o
Μακρόχρονη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
Αυτό είναι ένα από τα πιο καταστροφικά λάθη που μπορεί να κάνει ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρέπει να το κάνετε όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους πελάτες σας να συμπληρώσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας και να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους. Όσο περισσότερα βήματα κάνει από την προσθήκη στο καλάθι ενός προϊόντος μέχρι το ταμείο, τόσο πιθανότερο είναι να εγκαταλείψει τον ιστότοπό σας χωρίς να ολοκληρώσει την αγορά. Η ιδανική διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς περιλαμβάνει μία σελίδα για τους καταναλωτές να ελέγχουν την παραγγελία τους και να εισάγουν τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής τους, καθώς και μια σελίδα επιβεβαίωσης πριν υποβάλουν την παραγγελία τους. Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό είναι μόνο εμπόδιο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς.
Τι να κάνετε για αυτό;
Ακολουθήστε το ιδανικό μοντέλο όσο πιο κοντά μπορείτε. Εάν πρέπει να συμπεριλάβετε άλλες σελίδες, προσπαθήστε να τις κάνετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορες και πιο εύκολο να συμπληρωθούν. Συνδυάστε σελίδες εάν μπορείτε και χρησιμοποιήστε διατάξεις δύο στηλών για συγκεκριμένες ενότητες (όπως η τοποθέτηση πληροφοριών χρέωσης και αποστολής το ένα δίπλα στο άλλο) για να κάνετε τις σελίδες να εμφανίζονται πιο σύντομες.
Απαίτηση λογαριασμού για παραγγελία (με εγγραφή)
Εάν ζητήσετε από έναν πελάτη να εγγραφεί για έναν λογαριασμό προτού πραγματοποιήσει μια παραγγελία, είναι ένα άλλο εμπόδιο που έχετε θέσει στο δρόμο του. Ποιο είναι πιο σημαντικό για εσάς: λήψη της παραγγελίας ή λήψη πληροφοριών πελατών; Να θυμάστε ότι η δεύτερη επιλογή μπορεί να σημαίνει απώλεια ορισμένων πελατών.
Τι να κάνετε για αυτό;
Υπάρχει μια εύκολη λύση για αυτό. Αντί να ζητήσετε από έναν πελάτη να εγγραφεί για λογαριασμό πριν από την παραγγελία του, δώστε του την επιλογή στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας. Δώστε τους την επιλογή να αποθηκεύσουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους για να διευκολύνουν την υποβολή μελλοντικών παραγγελιών ή να παρακολουθήσουν την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας τους. Πολλοί πελάτες θα επιλέξουν να αποθηκεύσουν τις πληροφορίες τους και δεν θα απομακρύνετε τους πελάτες προτού ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.